Ibland ska man skämma bort sig!

Sitter med en inpackning i håret och sitter här och gör absolut ingenting. Det är guld värt ibland att få göra det. Är så himla skönt att vara ledig och bara göra vad man känner för.
Ska inte jobba försen på fredag men ska på möte imorgon.  Inte direkt något som är roligt men det är alltid bra att ha.
Nästa vecka blir det inventering på jobbet. Fy fan rent ut sagt. Det absolut värsta som finns enligt mig. På mitt jobb finns det varor och annat material precis överallt och det är så överdrivet mycket av allt med. Så detta kommer ta hela dagen säkert. BUHU:( Och så är det på min lediga dag med.. Men man ska ju vända allt negativt till något positivt, och å får jag ju säga att jag få extra pengar. Och det är alltid bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0