Hemma långt före jag skulle gå..

Det var inte så dumt att träna så tidigt. Nu sitter man hemma och njuter. Vanligtvis brukar jag inte ens ha hunnit ta mig till gymmet vid denna tiden. Är inte där förrens efter nio oftast. Nu har jag två timmar tills jag ska cykla till jobbet- HÄRLIGT!!

Har precis lagt in lite bilder på datorn och tänkte passa på att visa buketten jag gjorde förra helgen.
Som ni ser så är den höstinspirerar.

Närbild. Använde mig av frukt för att få in lite fina färger och för
att göra den lite roligare. Här ser ni citroner och physalis.



"Slarvig helbild"


Älskar solroser!


Granatäpplen

Hade lite bråttom när jag tog bilderna så bakgrunden är inte så rolig.
En ölburk där och en flaska där. När man väl har tid så får man sitta med PS.

Med dessa bilderna önskar jag er en trevlig dag! Nu ska jag fixa lite inför jobbet.
Ha det så bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skönt att bara ta det lugnt. Och det var jättehärliga, fina bilder! =)



SV: Jo, min mamma säger samma sak. Får se hur det blir, jag är så velig och oroar mig lätt.

2009-10-09 @ 10:57:41
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Ja det tycker jag med men tydligen var det ingen av läkarna som vågade ge en spruta eftersom det är opererat så nyligen. Irriterande!



Gud vilken fin bukett! =) Vad duktig du är!

2009-10-09 @ 13:09:47
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: jess

fint grupp :D

& okej gud va ont det låter med portömmningen! Men sånt brukar vara värt det :) blev man inte röd som en tomat i hela ansiktet? ;) Åhh, massage är ju så skönt!

& nä kroppen behöver ju lite tid, hoppas det fungerar bra iaf :)

2009-10-09 @ 17:51:35
URL: http://chiczz.blogg.se/
Postat av: jess

fint grupp :D

& okej gud va ont det låter med portömmningen! Men sånt brukar vara värt det :) blev man inte röd som en tomat i hela ansiktet? ;) Åhh, massage är ju så skönt!

& nä kroppen behöver ju lite tid, hoppas det fungerar bra iaf :)

2009-10-09 @ 17:51:36
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0