Hårinpackning är lovely!

Nu har jag gjort mina ärenden och hårinpackningen är såklart urtvättat.
Nu känner man sig som en ny människar igen- Thank you hårinpackning.
Mitt hår är riktigt riktigt slitet då jag har blekt det för mycket i mina dagar så jag får nästan panik dagen efter jag har tvättat det eftersom det då liknar svinto. Finns inget värre än att titta sig i speglen precis när man har vaknat och se hur trassligt och slitet det är.

Jag brukar försöka att sova med fläta eller liknande, men det sliter ju på håret det med. Nej en rejäl klippning är vad jag skulle behöva, men... Jag vill inte klippa så mycket som friören skulle göra för nu har jag äntligen långt hår.
Någon snäll frisör som klipper precis så mycket som jag ber om och ite 10 centimeter mer? Hör av dig iså fall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0