Halvledig helg och kommande tårar

Idag skulle jag egentligen vara ledig men tar det sista på stängningspasset för att ställa upp för den som har det idag. Anledningen är att det hon ska börja tidigare för att hinna säga hej då till en som slutar.

Nu vid halv 12 så ska vi alla på jobbet samlas och tacka av en som jobbar sitt sista pass idag. Sjukt tråkigt då det är en som jag tycker om så otroligt mycket!

Denna personen är den som lyckats hålla upp glädjen på jobbet trots att allt har varit skit egentligen. En stor förebild är hon för mig och säger bara Fan vad jag kommer sakna dig!!

Nåja=/ Över till träningen. Igår var det vila vilket det är idag med. Igår hann jag verkligen inte träna då jag sprungit runt utomhus och plockat allt höstigt jag kunnat hitta för att göra en bukett. Fick åka och köpa lite blommor med. Men det som tog mest tid var såklart att göra buketten! La ner all min tid och kärlek för att den skulle bli bra. Och den blev bra! Som bara den!

Bilder kommer imorgon då jag helst vill ge den före jag visar upp den.


Kommentarer
Postat av: jess

men det är härligt att vila på helgen :) jag har varit sjuk sen i onsdags nu så har inte tränat på flera dagar men! :O får ta ikapp nu :)



& jaa, det fungerar ju, men jag blev också väldigt torr i ansiktet av det, men det funkar nog bättre för folk som inte har så torr hy :) Okej, va gjorde du för behandlinhar? DU får berätta sen hur det blir med finnar och så om dom försvinner! :)

2009-10-04 @ 13:36:26
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0