Gäsp!

6.10 ringde klockan idag. Eller ja, babys klocka. Han ska ju till skolan och jag hade egentligen sovmorgon idag eftersom jag inte börjar förren 11.00.
Men för en gångs skull kände jag att jag kan vara duktig och gå upp tidigt och träna. Brukar vara lugnt och skönt såhär dags. Älskar att träna när det är helt tomt. Allt flyter på mycket bättre!

En tallrik med gröt och 2 grova mackor ligger i magen och nu känner man sig pigg i både huvud och knopp.
Blev dock inget ägg idag. Ni vet väl om att det är Äggets dag idag? Så frossa i ägg som är så gott!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Givet att det får bli äggfrosseri!

2009-10-09 @ 07:56:30
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0