Förlåt!

 


Ja förlåt för en urusel update nu de senaste dagarna! Har varit hos mina föräldrar och hjälpt till med flyttstädning.
Tänkte sammanfatta min måndag-onsdag + att jag ska skriva dagens planer.

Måndag:
Min pappa kommer och hämtar mig och Tea. SOm vanligt så har jag alltid med mig en massa packning. Planen var att vara bort tre dagar så ja det blev ju tre par skor och två jackor. Sen en massa tröjor och annat krims krams hehe. Var hemma hos dem redan vid lunchtid och vovven blev överlycklig när hon fick träffa båda mina föräldrar. Den lilla stollen!
Det blev lunch och säga hejdå till mamma som skulle iväg och jobba. Då förflyttade jag och pappa oss till huset för städning. Vi hann med en del men tänkte att vi kunde spara lite till dem andra dagarna och svängde inom mormor på hemvägen istället. Alltid lika trevligt att få träffa henne:)
Denna dagen hände inte så mycket förutom Idol och Matakuten-tittande.

Tisdag:
Frukost i magen och en läprunda som gick åt skogen. Men sålänge som man tar sig ut och försöker så är jag liite nöjd iallafall! Pappa kom hem under lunchen och vi bestämde att jag skulle vänta med städandet och istället ha middagen färdig tills när han och mamma kom hem från jobbet. Och ja mums blev det!
Potatis,morötter, palsternacka och lök i ugnen med karrékotlett och sås- Yummie!
Sen blev det städning direkt efter och även denna kvällen Idoltittande+ Älskade House:)


Onsdag:
Åhh idag skulle jag äntligen få träffa min sambo igen. Man saknar dem som bara den när man är ifrån dem!
Var duktig och städade själv denna dagen eftersom båda mina föräldrar jobbade. Var ute med vovven på en liten promenix också. Ringde till Transportfacket och gnällde;) Fick svaret att hon jag ska prata med ska ringa mig idag och jag väntar och väntar- Emma är ivrig! Handlar om mina jobbtider. Jag är bara en extring och ska få förtur på lediga tider, men nu har det vid flertalet gånger blivit så att en annan har fått dem. Och då blir Emma ARG!
Hursom helst körde hem igår och fick träffa P igen:) Vi köpte Troja-Aik matchen och kollade på. Gick väl inte hela vägen eftersom Troja förlorade.

Idag:
Sitter här och funderar på vad jag ska äta till frukost. En smootie och lite gröt tror jag det blir! Sen ska jag iväg till gymmet och köra ett armpass och sen blir det vidare till simhallen. Ska bli grymt skönt att få simma lite! Är avslappnande och bra träning. Ska försöka simma i 1 timme, iallafall 40 minuter.

Ska försöka skriva något roligt inlägg här idag med. Kanske något recept eller träningstips.
Vad vill ni läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0