Förbaskade katt!

Uppdaterat från gårdagen då blogg.se krånglade för mig!

Ja igår var man ju lagom glad när man märkte att vår lilla "oskyldiga" katt hade bitit sönder laddaren till datorn. Flera gnagmärken i sladden som nu är helt kaputt! Så nu är min dator helt död så får använda älsklingens istället. Och då kommer nästa problem. Inget aktivt virusskydd. Tack tack snälla katt!

Men jag litar iallafall på denna sidan och det är ju den som är viktigast just nu.
Ha precis varit och kört ett benpass som jag avslutade med 10 minuters cykling. Riktigt skönt. Ökade lite i vikterna med.
Igå när jag tränade armar och mage ökade jag vikterna på nästan alla övningar. Känns lite i kropen idag men mindre än jag hade trott.

Nu väntar duschen och sedan jobb mellan 11-18. Imorgon blir det jobbigare, jobb mellan 5.15-13.30. Tidiga morna är väl inget problem, mend et är väl lite väääl tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0