Förbannad

Nu sitter man här efter ett träningspass med lunchen i magen. Är fortfarande lite irriterad.
Igår letade jag upp vårt simkort som vi har och jag är 90% säker på att jag la det på byrån i hallen.
Men..
Idag när jag hade packat alla kläder så hittade jag inte kortet. Det är spårlöst bort =S Jag vet att jag såg det igår så jag blir rätt så frustrerad om man säger så! Var så himla sugen på att varva ner efter styrketräningen med simning.
Ska leta som en idiot senare och hoppas på att jag hittar det.

Nu ska jag iallafall duscha och sen cykla och handla. Blir nog att tvätta idag med om det är ledigt i tvättstugan.

Dagens lunch: Wok med kyckling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0