Fattig igen

Nästan ialla fall! Imorgon ska jag fira min sambo som fyller år på onsdag.
Jag är ledig enda tills torsdagkväll och hans slutar 12.00 imorgon och är ledig enda tills 15.15 på onsdagen.
Så imorgon kommer det vara vår lilla helg, iallafall vad det gäller mat och vin! För detta ska vi firas. Det kommer bli trerätters med både vitt och rött vin. Tisdag tänker ni men då svarar jag såhär: Har sån liten alkoholkonsumtion att detta går bra, dessutom firar vi och är lediga. Jag sak till exempelt jobba hela helgen som kommer. Tar mitt vin imorgon istället:)

Presenten är ännu inte inslagen så ska passa på att göra det innan han kommer hem igen! Ska bli så mysigt imorgon:)
Blir att ställa klockan och köra ett benpass på morgonen. Sen blir det till att förbereda allt som bara går och kanske städa lite med.


Nu ska jag slå in presenten =D


Kommentarer
Postat av: jess

haha jag tycker det är så svårt att köpa presenter till killar! :)



&jaa gröten är lovely!

Okej, asså gjorde behandlingen ont? hur gick den till? :) men vi har nog väldigt lik hy då! Är också både torr och "fet" , jag kanske också borde prova behandlingen! Hur blev huden bättre? :)

2009-10-05 @ 21:30:38
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0