Exotic snacks!

J*vlar vad bra mitt pass gick idag! Det kanske är bra att inte vara så laddad innan och sen tända till när man väl är där? För bra gick det iallafall! Känner mig starkare än någonsin och när man väl står där och kör tex. bicepscurl så kan man inte låta bli att imponeras av ens egna muskler.

Jag är en tjej som har varit livrädd för att styrketräna just för det där med att man KAN få stora syndliga muskler. Men nu har jag helt slutat med dem tankarna och bara älskar det jag ser! Det är riktigt svårt för en tjej att få stora synliga muskler som en body builder. Det handlar om år och dar och en strikt kost och många många timmar på gymmet.

Jag skulle aldrig klara det utan nöjer mig med det jag presterar nu. Höja vikter kan man alltid, men en strikt kost är inget för mig. Jag vill kunna äta utan att få dåligt samvete, annars finns nog risken att man kommer in på fel bana och kanske blir bulimiker eller liknande. Och dit vill jag då inte!




 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0