Vill till Ullared!

Brr vad kallt det är idag. Hösten är här och vintern är väl påväg skulle jag tro. Solen skiner även om himlen är helt svart  borta i skyn. Man kan ju bara ana hur dagens väder kommer vara.

Ska köra ett axelpass idag men har väntat lite så jag får lite värme i kroppen. Finns inget som är så tråkigt som att värma upp och ju tidigare man tränar efter att ha sovit ju längre får man värma upp.
Tänkte att jag skulle cykla iväg snart men väntar ett viktigt samtal från transport facket. Sist så glömde dem att ringa tillbaka så för att ta det säkra före det osäkra så får jag nog ringa själv!

Oavsett vad så är jag ledig enda tills torsdag:) Överlycklig när jag är ledig på helgen! Ledig nästa helg med. Det är nästan så man tror att man drömmer.

Vi ska hem till mina föräldrar ikväll iallafall och jag är riktigt sugen på att åka till Ullared hehe. Är ju bara 4 mil dit när man väl är hos mina föräldrar, så kanske kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0