Borttappad förlovningsring

Åhh kom på hem hemsk sak precis!

För ca 1½ timme sedan sprang jag runt i lägenheten gråtandes av panik! Jag hade tappat min förlovningsring!
Panik är nog lite väl snällt att använda för jag var livrädd! En förlovningsring är inte direkt billig men just då var man ledsen över att det är en ring som betyder grymt mycket för en.

Sprang runt som en galning och ryckte och rev i allt men inte hittade jag den. Då började jag fundera på när jag såg den på fingret sist och då slog det mig att det antagligen var igårkväll. Men förvirrad som jag är så tänkte jag att jag säkert tappat den på Maxi när jag var och handlade idag för man märker ju om ringen inte sitter på sin plats...
Trodde jag ja. Där har jag gått hela dagen utan märka att ringen inte satt på fingret, för den låg mellan en massa papper på sovbordet, av alla ställen. Mellan en massa papper alltså. Ibland blir man rädd för att vara så rädd som man är och idag var det en sån dag för mig..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0