Börjar bli sömning.

Att gå upp tidigt på morgonen är riktigt bra om man ska lägga sig tidigt på kvällen. Jag har bestämt att vid nio så ska jag ligga i sängen och kanske till och med sova.
Ska upp 5.40 imorgon eftersom jag ska jobba. Hlea helgen lång blir det.
Jobbar till klockan två imorgon så tänkte ta en runda till gymmet efteråt. Söndagen får det bli vilodag eftersom jag inte hinner med att träna. Jag hoppas verkligen att jag hinner med att träna om jag börjar jobba mer. Nu jobbar jag så lite så jag kan träna i princip hur jag vill, vilket jag älskar.
Helst av allt skulle jag nog jobba med något inom den branschen. Fast vem vet, kanske man tröttnar då.

Nu ska jag njuta av att det är fredag och fundera ut vad det blir för mat som ska stoppas i magen ikväll.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0