Blir inte klok!!

Jag blir tokig på mig själv nu kan jag säga!
Har vilat enda sen efter simningen i fredags och nu när jag ska träna så hitta jga inte mina träningskläder!
Är lite rädd för att ha glömt dem i skåpet i simhallen, men känns som att jag skulle ha märkt det när jag gick. Brukar alltid slänga in ett extra öga så jag inte har glömt något.

Man är bara 20 men är förvirrad som att man vore 70. Illa!

Hur som helst så har ett par slitna och fula träningskläder fått komma till pass istället och frukosten ska nu göras.
Blir till att träna rygg och axlar och sen.. HITTA mina kläder:) (Saknar mina träningsbyxor!!)

Nu blir det frulle med massor av energi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Det var supergott! =)

Lycka till med klädletandet! ;) Hoppas du hittar dom!

2009-10-05 @ 12:22:42
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0