Bad luck!

Det var inget roligt att vakna imorse! Snacka om bad luck!
Har i flera dagar varit lite slö framförallt fram mot kvällskvisten. Hur känner jag mig då när jag vaknar?
Jo- halsen är igensvullen, helt täppt i näsan och allmänt snurrig i pottan. Oh no not again!
Var borta från träningen i nästan tre veckor och så kommer detta tillbaka igen. Idag varken vågar eller kan jag träna. Får man knappt luft när man vilar hur blir det då när man anstränger sig? Ingen vidare bra kombination inte.
Ska jobba öppning på torsdag och fredag så jag håller tummarna så att det är bättre då iallafall.
Man mår alltid sämst på morgonen och kvällen så det vore ju bra om man kunde vara fit for fight imorgonkväll igen!

Nu ska jag försöka njuta av en frukost och sedan utnyttja mina konstnärliga sidor;)

Räcker ut tungan till dig din dumma basilusk!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej! segt, krya på dig!

2009-10-20 @ 08:40:37
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0