Ännu en seg dag utan träning

Vet inte hur många dagar sedan det är jag tränade sist. Känns nästan som om det vore månader sedan!
Jag känner mig rätt pigg idag men min hals är fortfarande nästan helt igensvulen och då går det bara inte att träna. Skulle cykla till jobbet idag, vilket blev i samma takt som en pensionär. Väl framme flåsar jag som en hypad hund och mina arbetskamrater frågade om jag hade haft bråttom dit. Hmm nee... Jag har cyklat lika snabbt som en pensionär men råkade bli lite mer anfådd än i vanliga fall :P

Laddar för träning imorgon iallafall. Tycker att halsen borde lägga sig lite till då. Om inget annat så får jag ta ett kort och lugnt pass på gymmet och se om det funkar. Egentligen borde man bara gå dit en lite stund för att inte tappa motivationen helt. Den har ju som sagt inte varit på topp på sistonde, och jag anar att det kan ha med förkylningarna man haft att göra. Inte helt omöjligt!

Nu ska jag göra lite mat så den är färdig när min lilla sambo kommer hem. Stackarn går i skolan enda tills 18.00. Han kommer nog vara rätt trött när han kommer hem med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0