Åhhhh!

Vad jag ska hinna med mycket idag!
Duktig som man är så gick jag upp 7.30 ( ja klockan fick väcka mig) och nu ligger frukosten i magen.
Ska börja jobba 17.30 ikväll och jag blir alltid stressad när man vet saker man ska hinna med innan. Oavsett om man hinner så känner man ändå pressen.

Att hinna med idag:
  • Lämna bilen på verkstad och gå till träningen
  • Köra ett benpass och sedan gå hem
  • Hämta upp badkläder och sticka iväg och simma (HITTADE KORTET:) )
  • Rengöra soffan som börjat lukta efter katten twiii
  • Rengöra kattens toa
  • Laga kvällsmat att ha med till jobbet
  • Hinna äta lunch är rätt så viktigt med!
  • Hämta nyckel så jag kan låsa på jobbet ikväll.
Usch nu blir jag stressad och får nog ta och ge mig! Adios allesammans.


Kommentarer
Postat av: jess

haha naaa söta katten! :D

& jaa, den är ett riktigt bra val! :) Jaa, ID är ju lite bättre, men frågan är ju om det är värt pengarna.... Men Maybellines funderar jättebra så den är något att satsa på om du ska köpa en mineral foundation :)

2009-10-03 @ 14:30:12
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0