100% ??

Som det ser ut nu så kan jag nog komma upp i en 100% tjänst på jobbet. Det var bara en som ville höja sin tjänst så det är ju toppen för mig. Hade varit riktigt bra men samtidigt är jag rädd för att min träning och kost kommer att ta stryk. Man måste ju såklart jobba, men träningen är superviktig för mig nu!
Har tränat i ett halvår nu och kan inte sluta. Ska man då jobba så finns risken för att man blir lat. Ialla fall att jag blir lat.  Blir troligen ett möte på torsdag då vi ska bestämma det nya schemat och gå igenom allt.
Jag håller tummarna för detta är både jag och min sambo värda som har kämpat i över 1 år på det lilla jag har fått ut i lön samt hans studiebidrag.

Kommentarer
Postat av: jess

förstår vad du menar! träning är verkligen viktigt för mig med så! :)

& okej, bra det i alla falL!

2009-10-12 @ 20:36:52
URL: http://chiczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0