Tviii och blää!

Jag har varit livrädd för att min dygnsrytm blivit ändrad efter den natten då jag inte somnade försen på morgonen. Har varit som en zombie varje morgon även om jag sovit över 10 timmar. Två dagar irad sov jag till 10.30 vilket jag kanske brukar göra två dagar om året. Har man väl vänt på det så är det jättesvårt att vända tillbaka på det. Eller vad säger ni?

I lördags var vi hos mina föräldrar och firade lite vilket ioch för sig inte blev en allt för sen kväll men min ängel till pojkvän väcker mig på morgonen, innan klockan hade slagit 7.30. Jag som bara ville sova! hehe:)
Men jag har kanske honom att tacka för jag har sakta men säkert börjat komma tillbaka till den dygnsrytm jag vill ha. Visst är man som en zombie när man vaknar, men då skyller jag på årstiden.
Vaknade 8.20 idag vilket är en perfekt tid om man vill hinna med lite på dagen.

Satte mig med min standard frukost: gröt och knäckebröd. Men en liten nyhet kom till idag, nämligen BLUTSAFT.
Någon som har kännt denna hemska smak innan? Jag fasar för att gå upp och ta den nu i de närmsta 30 dagarna eller vad det nu blir. Vilken smak säger jag bara!
Har ni smakat det någon gång och tycker att det ger effekt?

Jag hoppas den gör susen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Johan

Blutsaft är jättegott! Du ska bara lära din hjärna att tycka om det. Då studsar du upp på morgonen för att tömma en kopp rätt ner i halsen.

2009-11-21 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0