Svettig

Nu är jag svettig som en gris då jag nyss kom hem från gymmet.
Blev lite blandad fettförbränning/kondition idag.

Körde 20 minuters interall på löpbandet och sedan 20 minuter på crosstrainern. Hade mer att ge men samtidigt kände jag att det räckte. Jag ska ju kunna ta mig hem hel också hehe.
Blev en förbränning på ca 400 kcl vilket känns rätt lagom.
Ska jobba ikväll och kan inte ta ut mig helt om jag ska orka vara där. Blir alltid snurrig när jag börjar i och med att det alltid är stressigt när vi jobbar dubbelt. Ibland behöver det inte ens vara stressigt men jag blir yr ändå.
Vet inte riktigt vad det kan bero på men jag ser jobbet som tillfälligt tills den dagen då jag får ett erbjudande eller kan starta eget.


Börjar få lite muskler:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eeehh. Vart nånstans?

2009-12-02 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0