Nu känns det ok!

Allt känns mycket bättre nu, det är bara dagens första två timmar som känns väldigt sega och hängiga.
Så äntligen går det på rätt håll:)
Igår lyckades jag ta mig till ishallen och kolla på när Troja äntligen vann. Ärligt talat- sopade mattan ;)
Skön och efterlängtad seger, nästa match är mot Växjö. Riktigt svårt att ta dem på bortaplan men... Nu har gnistan tänts igen skulle jag tro.





Idag har det varit en lugn och skön dag med veckohandling, tvättning och snart städning. Tänkte bakat Kärleksmums idag med men sparar det tills på onsdag då jag är ledig från jobbet. Risken finns att alla kommer ätas upp inom någon dag då både jag och P älskar dem vääääldigt mycket.


Imorgon väntas träning- axlar och rygg. Om jag hinner så ska jag slänga in ett inlägg med lite övningar.
Enligt önskan så ska jag försöka lägga in flera övningar.
Oftast insipreras man av andra, jag gör det iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0