Nu är hon helt slut

Med hon så menar jag såklart mig själv för jisses idag var det jobbigt. Men måste säga att jag har nog aldrig känt av ryggövningarna så bra som idag. Jag har börjat pressa mig själv och har lyckats höja i både vikter och repetitioner. Vissa övningar har även fått höjning  set.

Bra rygg,axel och nackmuskler är A och O för mig som har problem med värk där. Jag har faktiskt lyckats träna bort det mesta vilket har fått mig att inse att träning gör en friskare!
Kom och tänka på den knäppa doktorn som sa att träning var meningslöst om man ville gå ner i vikt m.m för man blev inte friskare för det. Hmm.. Ne ha har nog inte många hjärnceller den mannen. Men mediakåt är han säkert!

Till helgen så ska jag och baby hem till mina föräldrar. Då kommer deras hund säkerligen pussas lika mycket som alltid. Snacka om att den hunden är galen i närhet när den är som bäst;) För henne iallafall hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0