Jag tog mig till gymmet iallafall!

Idag sov jag enda till 10.30 vilket inte har hänt på evigheter! Kanske inte konstigt då jag är van vid att sova 8-10 timmar per natt och bara sov 4 timmar under natten tills igår. Så med andra ord har jag nog tagit igen lite.
Det var min lediga dag igår som inte bestod av någon ledighet:(
15.30 ringer chefen och undrar om jag kan hoppa in för honom eftersom han också blivit sjuk. Snäll och pengargalen som man är så säger man ju ja. Så nu blir det jobba enda tills lördag 15.00 då min helg börjar.
Blir stängning idag och imorgon samt öppning på lördag. Efter lördagens pass blir det hem och in i duschen och sedan köra till päronen där det ska ätas smörgåstårta! Längtar hehe:)

Om vi då ska tala om denna dagen så vaknade jag som saht vid 10.30 och var fortfarande riktigt sliten, samt att jag hade vääldigt ont i nacken, vilket sitter i. vid lunchtid lyckades jag ta mig till gymmet då målet var att köra 40 minuter på crosstrainerna i högt tempo. Hur slutar då detta?

Jo kroppen säger ifrån så fort jag börjar. Jag kunde inte köra snabbare än jag gör när jag är helt slut i princip och jag fick kämpa i 30 minuter och sen ge upp. Huvudet snurrade och jag var helt slut.

Så ja det var ingen lyckad dag på gymmet. Får hoppas på bättre imorgon, i helgen blir det iallafall vila.

Nu ska jag äta lite varma äppelbitar med kanel och havre Yummie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0