Idag ska jag njuta av min lediga dag!

Har jobbat i två dagar men säger redan ÄNTLIGEN! Äntligen är jag ledig haha.
Två dagar är inte så mycket men ni ska veta att det är stressigt på mitt jobb och ja, det mesta ska ju självklart krångla mitt i stressen med. Leverantörer är något som jag inte ser upp till så mycket längre. Dem må vara trevliga och säkert lika stressade men när det handlar om flera timmars försening är inte inte okej.

Men nu ska jag glömma dessa dagar och njuta av min dag då jag ska göra precis vad jag känner för:)
Dammsuga kommer man inte undan men det går ju på 10-15 minuter så det är inget problem.
Har vila från träningen idag dessutom. Borde egentligen tränat nu när jag kan ta hur lång tid på mig jag vll, men jag känner mig som mest ledig om jag inte gör det. Dessutom krånglar foten och ett hårt benpass står på tur. Vet inte riktigt om det skulle funka.

Vad gör ni alla idag då? Tränar kanske?
Jag funderar på att skriva ihop mitt träningsschema så det blir lite smidigare. Nu är det en massa papper och rörigt och dessutom är övningarna röriga. Ännu en sak jag kan göra nu när jag är ledig.
En sak jag funderar på att hinna med är att sticka och sola. Det är något jag gör sådär 2 gånger om året. Det är inte bra men jag ligger inte och grillar mig. Jag brukar hålla mig till brun utan sol annars men nu har MEDDO halva priset och då kan man ju passa på. Börjar bli riktigt blek med andra ord;)


En resa till Turkiet vore absolut inte fel. Skulle bli sjätte gången till Alanya isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0