Hmm...?!

Märker även ni att jag inte har så mycket tid över om dagarna?
Det blir jobb och jobb. Sedan mys och mys och massor av träning och pyssel.
För er som inte vet det så kan jag inte sitta still vilket har resulerat till att jag älskar at hålla på med pyssel. Smycken, scraping, måla m.m ja you name it! Det har gått så långt att jag till och med ska starta eget inom denna kategorin så fort jag få chansen till det. Och som jag längtar!

Jag har lycktas med att släppa jobbet på fritiden rätt så bra måste jag säga vilket känns grymt bra! Nu har dock en annan bov börjat jaga mig! Det är ju snart jul =O Och jag har massor med projekt som jag ska hinna klart med innan då nära och kära ska få det i julklapp.

Jag vet att jag hinner klart men min iver är mig upp i halsen haha. Brinner för det jag gör och då kan man inte hjälpa det.


Det viktigaste jag har glömt att skriva om är ju träningen! Var en konstig jobbvecka förra veckan och träningen kom lite på sniskan men minns jag inte fel så tränade jag såhär:

Måndag: Armar, mage och bröst
Tisdag: Benpass
Onsdag:Vila
Torsdag:Fettförbränning
Fredag: Fettförbränning
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Ingen vidare ser man nu i efterhand. Det enda jag är glad över är att jag fick in mina två fettförbränningspass! Dem behövs alltid ioch med att jag är en riktigt livsnjutare på helgen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0