Halsfluss!

GREAT!!!

Har haft ont i halsen lite hur som nu i två veckor ungefär och när svullnaden väl hade lagt sig så tvärvände det!
Igår upptäckte jag att jag hade en prick på den ena halsmandlen men jag avvaktade för att se hur det skulle se ut idag.

Kollade i speglen efter träningen och ja, den satt kvar... SKIT OCKSÅ med andra ord.
Så nu ska jag gå på penicillin i 10 dagar och ta tabletter tre gånger om dagen. Har varit nära på att svimma ett flertalet gånger idag och har varit helt skakis i armarna. Riktigt läskigt.

Har tagit på mig att jobba för en hela helgen men jag vet inte om jag kommer klara av det. Långa dagar och ingen sömn går inte ihop sig med att vara sjuk.

Nej nu får det bli bättre för det kan knappast bli så mycket sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0