God morgon alla trötta!

Nu har sömntutan vaknat med hjälp av alarm på mobilen, just för att hinna träna innan jobbet!
Var riktigt trött när klockan ringde just för att jag kanske inte somnade försen vid 01.00 ungefär.
Var en slapp dag på jobbet så jag var hyffsat nervarvad när jag gick och la mig vid 23.30. Men som alltid så kan jag inte somna direkt. Hur gör ni alla egentligen som lyckas med det?
Min sambo hinner ibland knappt lägga sitt huvud på kudden försen han sover. Själv måste jag ligga där och tvinga mig att somna i princip. Han har gett mig ett tips på hur han gör om han inte kan sova och då menar han att jag ska släppa allt jag tänker på och bara se en svart vägg framför mig.
Jag har försökt, så många gånger, men det funkar inte! Hur gör ni?

Nu kurrar magen så högt att den kan väcka grannarna. Bäst att äta lite frukost nu!
Blir axlar och rygg på gymmet. Har forfarande väldigt ont i min fot och anar att det kan vara något ledband.
Alltid är det något
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0