Ett helguppehåll

Nu var jag tillbaka igen!

Valde att ta ett helguppehåll med bloggen då jag visste att tiden inte skulle räcka till.
När det gäller träningen så vilade jag fredagen och lördagen och körde ett fettförbränningspass igår.
Snacka om att jag gav allt på slutet vilket tände den lilla gnistan inom mig igen.
Jag vet att jag klarar det bara jag vill! Så är det bara:)

Idag körde jag ett stenhårt armar och magpass och fy satan i gatan vad skakis jag var efteråt:)
Nästa pass blir ett benpass. Längtar faktiskt efter det för en gångs skull:)

Tänkte att jag skulle cykla till affären och handla lite nu. Måste ha hem lite mer mat, nyttig mat vill säga!
Någon som har tips på hur man kan göra för att bli av med fettet utan att slita på muskelmassan? Jag vill helst inte använda något pulver eller annat kosttillskott utan hellre hålla mig till kost. Någon som klarat detta?

Kommentarer
Postat av: estefani

Vart vill du bli av med fett då? :O

2009-11-18 @ 16:52:00
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0