Brand på Ica MAXI

Snacka om att jag valde rätt dag och tidpunkt att gå och handla!
Parkerade bilen på MAXIs parkering och går runt lite på stan. Köpte bland annat en fin vit ros till baby. Sen när jag var färdig gick jag in på MAXI och tog en kundkorg och började checka av min inköpslista samtidigt som varor lades ner i korgen. Sen hörrni..

Världens ljud börjar och jag inser att det är brandlarmet. Sen börjar en röst uppmana alla att lämna sina varor och ta sig ut då det brann inne i butiken. Jaha tänkte man lite chockad då man inte varit med om något liknande innan.
Duktig som jag var så ställde jag min korg och gick ut och ställde mig bland alla andra.

3-4 minuter senare hör man brandbilens sirener och dem kommer i ilfart och svänger in vid parkeringen för att sedan ta sig till affärens varuintag. Kanske inbillade jag mig men jag tycke att jag kände någon konstig röklukt.
Vi fick stå där ute i kanske 10 minuter till innan vi kunde gå in igen.

Det är ännu oklart om det brann eller inte...


Vilken spännande dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0