Blixtar och dunder- hela sängen skakade


Är ni precis som jag rädd för åskan? Man är inte rädd så men, man tänker ändå- vad händer om den slår ner i taket mm.
Imorse tänkte jag verkligen så!
Vaknade upp av att hela sängen skakade och så hördes ett dovt muller. Först tänkte jag att det måste vara ett jordskalv men några sekunder senare ser jag hur det blixtrar till. Av ren reflex börjar jag räkna.. ettusenett... ettusentvå.. Och längre än så kom jag inte för då brakade det loss!

Tack och lov för att jag inte låg ensam i sängen hehe. Älskade lilla du<3

Är fortfarande sjuk men halsen gör inte ont längre som tur är. Nu gäller det bara att komma ihåg att ta dem där tre tabletterna som jag ska ta varje dag i över en vecka till.

Måste säga att jag längtar till träningen igen! Gick så satans bra på mitt benpass sist! Nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas att jag har samma vilja när jag kan träna igen:)

Kommentarer
Postat av: malin

hej!!! Krya på dig =)..

Jag undrar om inte du skulle kunna skriva ett inlägg om vilka övningar du använder när du styrketränar??

Skulle vara intressant, och så kan man själv få lite inspiration till nya kanske!!

2009-11-07 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0