Äntligen känns träningen bra!

Var och tränade igår vilket resulterade till ett arm och magpass med lite bröst med. Jag trodde aldrig att jag ksulle säga detta men jag älskar att träna magen. Situps har alltid varit det värsta jag vet men nu... nu fullkomligt älskar jag det! vilket måste resultera att dem jag har gjort har gjort nytta för mig då det känns lättare och roligare nu.

Idag blev det ett stenhårt benpass. Shit som benen skakade när jag gick därifrån:) Precis som det ska vara hehe.
Har grymt fina blåmärken på ena axeln efter vadpressen. Tur att man inte ska på någon skönhetestävling de närmsta dagarna. Tror jag ska övergå till benpressen när jag ska träna vaderna. Har inte testat en men borde ge samma resultat tycker jag.

Nu ska jag gå och föna håret och sen gå till jobbet. Har fått mer ansvar på jobbet nu och fått ta över beställningar på vissa varor. Beställde för första gången i tisdags så ska bli kul och se om det blev rätt!

Förresten! Är det någon av er som har testat Bobby´s Extreme schampoo och balsam än? Jag funderar på att köpa det. Var inne på Tresemme innan imed att det är så billigt, men... Varför använder inte frisörerna det längre om det är så bra och billigt? Det är min fråga det.. Så lite tveksam är jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0