5 långa dagar utan uppdatering

Jag har som sagt varit lite krasslig och inte kunnat träna. Har blivit 2 pass på två veckor. Två helkroppspass.
Känns fortfarande riktigt bra när man väl är där men det är fortfarande lika svårt att ta sig dit.
Var iväg och tränade igår och då fick jag verkligen kämpa för att inte fastna hemma!

Detta vädret gör mig och väldigt många andra trötta dag ut och dag in. Hösten vill man ska vara solig och kylig, sådär mysig. Som våren fast tvärtom hehe.

Om jag inte avslutar detta inlägget snart så kommer jag fastna hemma idag och det vore ju ingen vidare. Ska vara duktig och köra kondition/fettförbränning. Antingen crossen eller löpbandet. Återstår att se.

Imorgon ska jag iallafall skämma bort mig med en ansiktsmask. Den är min hy väl värd!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0