Vettig frukosttid idag

Igår var det cirkus som gällde och det var riktigt mysigt! Jag är ju mest intresserad av djuren
och jag blev då inte besviken! Helcoola hundar och katter. Ska allt dressera min katt haha!
  
(klicka för större bild)

Träningen igår gick riktigt bra! Har träningsvärk idag så det måste ha gjort nytta.
Idag körde jag 40 minuter crosstraining. Var sjukt sugen på att träna mina armar och men,
men nej! Har man ett schema så har man. Även om jag fuskade lite igår. Skulle haft vila
egentligen men hann aldrig träna i måndes och snart åker jag till France. Där blir det
bara hemmaträning i 30-40 graders värme PUH!

Jag och sambon ska ut och paddla kanot i eftermiddag och jag tänkte vara så snäll och
fixa lite picknick till oss:) Får se vad det blir för gott.

Nu kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0