Trött som bara den!

Ja igår så somnade jag innan klockan 20.30 så då får jag säga 10 poäng till Emma!
Klockan ringde 4.40 och jag var lika trött som alltid även om jag fick sova minst 1 timme
extra denna natten. Nu har jag ialla fall bara öppning imorgon med sen är det lugnt ända
tills torsdag, eller om det var fredag ?
Har jobbat tre helger irad nu och skulle fått jobba nästa med om det inte vore för att
vi ska åka till France. LÄNGTAR!!

Nej nu måste jag byta om och palla mig till gymmet. Blir en skön cykeltur dit och
30 minuters intervall på crossen. Ska köra gärnet idag!

Blir en lugn kväll men börjar bli aningen festsugen. Skål på er som ska festa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0