Träningsvärk som bara den

Ja idag känns det som att man ska ta det rätt lugnt.
Har riktigt mycket träningsvärk i mina ben, precis som väntat. Har varit duktig och kört
25 minuters fettförbränning/kondis idag ändå. Lika bra att mjuka upp musklerna.
Vaknade redan 6.45 idag vilket är väldigt skönt. Man hinner med så mycket mer och dessutom
är det mindre folk på gymmet så tidigt.

Tog en knäckis och ett glas juice innan träningen så jag skulle ha lite energi iallafall.
Sen blev det en banan på hemvägen. Frukosten var väldigt enkel idag.
Belv 2 knäckisar med leverpastej och grurka, nötter och mineralvatten.

Planerad mat för dagen är:

Mellis 1: Fruktsallad
Lunch: Broccolipaj
Mellis 2: Nötter eller keso
Middag: Förhoppningsvis en kyckling/räksallad i Halmstad
Mellis 3: Frukt

Utöver detta blir det att dricka en massa vatten.

Ikväll ska jag och min sambo kolla på bio, vilket antagligen blir
inne i Halmstad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0