Mums mums!

Nu sitter jag här allmänt sliten efter träningen.
Blev en banan i farten påväg hem. Väl hemma fick jag i mig en proteindrink
och nu försöker jag få ner min frukost och min väldigt mumsiga vitamindryck, NOT!
Frukosten består idag av:
2 knäckisar med keso och tomat
1 näve nötter
1 hel paprika
och sist men inte minst min mindre goda vitamindryck.
Jag börjar sakta men säkert lära mig, men fy den är inte god!

Blir jobb ikväll vid 17 till 23.15. Skönt med stängning idag.
Älskar att träna på morgonen så då är det bättre med mellan eller
stängningspass.

Ska testa mig på att göra en krämig soppa till lunch idag med massor
av grönsaker och en liten klick turkisk yogurt i.

Kvällsmaten blir ugnsbakad kycklingfile med ris och hemmagjord currysås.

Nu får jag äta klart och sen hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0