Helt slut

Nu ligger jag och gottar mig i soffan efter att precis ha ätit lite kyckling och nudelwok.
Jobbade öppning idag så är helt slut i huvudet. Massa krabb med lönen som jag försökt
reda ut utan någon framgång. Känner att jag är för trött för detta just nu.

Blev iallafall ett hårt ben och ryggpass på gymmet idag. Ursäkta ordvalet med
fy fan vad skönt! Var mycket folk med lyckades ändå få schemat att flyta på som det skulle.
En sak är säker och det är att jag kommer känna av detta imorgon:)
Tyvärr så har mina knän börjat krabba för mig. Vet inte om det är för att jag har börjat
köra på rätt hårt nu?

Träna bör man annars dör man, så får man tänka. Det är bara att kämpa på och
försöka förhindra skador. En övning som jag starkt kan rekomendera till alla är
Jack Knife
Jag brukar köra den på en balansboll och den tar otroligt bra på kroppen.
Ligg med fötterna på bollen och stå axelbrett med armarna, precis som när
du ska göra armhävningar. Dra knäna mot armarna och gå tillbaka till utgångsläget.
Det är viktigt att använda sig av magstödet i övningen och blir du yr eller
illamående så sluta omedelbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0