Hej alla ni som läser detta.

Idag har jag tagit mig tiden att skapa en träningsblogg.
Jag har egentligen en annan blogg men kände att jag vill ta min träning seriös och skriva om den. Det kanske inte intresserar er, men det är bra för mig. Detta blir min lilla dagbok som gör att jag kan hålla koll på min träning m.m.

Mitt mål är att träna 4-6 gånger i veckan och till sist nå det jag kommer tycka är min drömkropp. Hur den ser ut vet jag inte än men förmodar att den kommer se ut på ett helt annat sätt än jag tänkt mig innan jag började träna.
Innan jag började träna så tyckte jag att det var riktigt fult när tjejer hade muskler. Jag ville endast träna för att det var bra för mig och för att få en fast kropp. Nu har jag blivit smått beroende av att träna och har därmed ändrat mitt tycke om kvinnor och muskler. Jag har fortfarnade en gräns men tycker nu att det är fint med muskler.
Varje gång som man kört ett stenhårt pass och märker resultat blir man peppad och vill träna ännu mer, därmed få mer muskler och styrka.

Just nu sitter jag och längtar till nästa träningspass. Idag är jag sjuk och då blir det ingen träning för min del.
Jag hoppas att ni kommer gilla denna bloggen och att ni kan dela med er av era tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0