Detta kommer jag ångra!

Här sitter jag och börjar äntligen bli trött igen. Klockan är nu flera timmar för mycket!
Imorgon ska jag upp 5.45 för att vara på jobbet 6.15. Kommer att ångra att jag sitter
uppe såhär länge imorgon.
Men men det är trots allt lördag och jag jobbar stängning på måndag. Har all tid i världen
på mig att vila upp mig.

Träningen idag gick inte som jag hade hoppats på, var alldeles för trött. Får dessutom alltid
håll när jag tränar efter jobbet. Har så svårt att planera maten då. Älskar att få träna på morgonen
och det ska jag göra så fort jag får chansen.

Imorgon blir det Armar & Mage, mitt favoritpass. Finns inget bättre än att träna armarna:)
Men men nu ringer min ät och sovklocka, och nu var det dags att sova.
Sov gott alla nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0