Äntligen ledig!

Idag låg jag och drog mig lite extra i sängen. Är man ledig så är man ledig.
Jobbade stängning igår så somnade inte förrens efter halv 12 iallafall.
Direkt när jag vaknade var det att fixa iordning för tvättningen som jag kommer
hålla på med hela förmiddagen. Blir såklart även städning. Lika bra att få det gjort
med andra ord!
Fick gratisbiljetter till en cirkus på jobbet så tänkte faktiskt att jag och sambo ska gå dit.
Haha ja över 20 år och gå på cirkus utan barn, det är väl normalt det med?
Har inte varit på någon  cirkus sen jag var liten och det är ju faktiskt väldigt mysigt:)

Keson ligger gott i magen. Nu ska jag fixa min proteindrink och gå ner med tvätten. Direkt
efter bär det av till gymmet för axel och rygg pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0