Ajdå!

Har varit riktigt slarvig som inte har skrivit sen i fredags. Men helgen har varit fullspäckad.
Det blev ingen bio ifredes utan något mycket bättre!
14.34 gick vårt tåg upp till Linköping där vi skulle hämta vår nya bil:)
Min sambos syrra och man bor där uppe och dem var så snälla och hjälpte oss.
Dem skulle kolla på Tomas Ledin senare på kvällen och då passade vi på att hänga med. Han var riktigt bra
måste jag säga. Har aldrig varit något fan av honom men han var bra.

Skulle egentligen haft öppning på lördagen men lyckades byta så jag fick börja kl 11 istället
Tack tack tack!
Så det blev tidig hemresa där på lördagen och jag fick köra hela vägen hem.

Har varit rätt jobbigt när dagarna är fullspäckade med jobb och annat. Träningen och kosten
kommer lite ur balans.
Idag är jag ledig och det känns grymt skönt. Äntligen en organiserad dag med träning och rätt mat.

Lördag: Vila
Söndag: Armar och Mage
Måndag: Axlar och Rygg
 Imorgon blir det Kondition. Inget jag tycker om, men man måste så är det bara.

Nu har jag massor att göra. Ska jobba 6 dagar irad nu så får passa på när man är
ledig!
Duschen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0