60 min crosstraining och halvt ihjälslagen

Sitter just nu och njuter av min goda frukost som idag ser ut såhär:
  • 2 kokta ägg
  • 2 knäcke med keso och tomat
  • ½ portion nötter
  • Massor av vatten
Antalet Kcl: ca 425.

Tycker det är skönt att träna på morgonen men det finns alltid
ett problem.
Träna på tom mage, nej.
Träna på full mage, nej.
Då blir det alltid problem. Yoggi och fil är inget jag får ner på morgonen.
Något måste man ha i sig, vilket idag fick bli frukt.
Sen får man avnjuta en god frukost efter träningen istället.


Idag tänkte jag lägga upp ett  nytt träningsschema så det fick bli 60 min på
crosstrainern idag. Det finns en sak som är tråkigt på gymmet där jag tränar,
det finns ingen AC!
Detta innebär att man blir sjukt varm och svettig, det är väl skönt men lite svalare
hade varit bättre. Började med min uppvärmning och hoppade av för att öppna ett
fönster. Detta gick ju galant!
Vänder mig om och ska ta ett steg mot min crosst. och plötsligt snubblar jag mot den andra
crossen. Du som man är så försöker man alltid rätta till fallen för att slippa slå sig istället för
att bara falla. I och med detta så ramlar jag vidare så jag slår mig ännu en gång.
Så blåmärken över armar, ben och bröst lär jag verkligen ha imorgon.
Men men det var bara att glömma det och hoppa upp och köra
45 minuter till. Aj aj säger jag bara, men duktig har man varit iallafall.



Mums mums. Nu ska jag äta vidare.


Update:

Mellis 1: Nötter
Lunch: Fullkornsmackaroner med massor av grönsaker
Mellis 2: Frukt
Middag: Fullkornsris med kyckling och currysås
Mellis 3: Frukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0