varför?

När jag gick upp idag var min sambo redan vaken och mätt i magen. Han hade dessutom redan varit på gymmet tänkte jag. Visst hade han det, men han hade inte kommit in. Dörren var låst och ingen kunde komma in. Inte första gången detta händer om man säger så. Det är aningen irriterande att inte komma in när man betalar en massa pengar för att få använda det. Är man sugen på att träna eller har varit duktig nog at tagit sig dit så är det inte så roligt att inte komma in.

Jag hade tänkt träna och någon form av träning får det ju ändå bli. Stilla kan jag inte sitta hela dagen iallafall.
Det ska städa och tvättas, samt färgning av håret ska hinnas med.
Sen tänkte jag ge mig ut på stan och se om det finns några fynd! Något till nyår vore ju inte fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0