välkommen vintern

Äntligen har det kommit lite snö! Som jag har längtat efter detta:)
Nu är det ljust ute och det är inte sådär kallt som det är utan snön, Underbart!

Har precis kommit ur duschen. Var och körde 25 minuter på crosstrainern idag. Inte mycket, men mycket bättre än inget. Jag måste gå dit och träna på något sätt annars tror jag att jag kan tappa gnistan helt, oc vem vill det när man väl har kommit igång?

Jag har tre bestämda pass varje vecka som jag ska göra, resten är oplanerat. Brukar sluta med att jag kör nåot pass där jag tränar precis hela kroppen och sedan något konditionspass.
Jag vill gärna få tillbaka lusten som jag hade innan, och jag känner att den finns långt inom mig så den är påväg tillbaka. Tyvärr tar jobbet mycket av tiden nu i juletiderna och jag har en hel del jag måste hinna med, vilket gör att det känns som att träningen kan vara ett problem, när det i själva verket är det som är bra för mig.

Restn av detta året ska jag ta dagarna som dem kommer och träna så mycket jag kan. Minst 4 pass i veckan är ett måste för mig iallafall och det borde man hinna med kan jag tycka.

Så år 2010- då är det hårdträning igen!

Kommentarer
Postat av: Nandorf

hoppas du hittar lusten att gå och träna igen!

2009-12-15 @ 09:48:12
URL: http://rookieworkout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0