Vad har hänt med mig?

Igår jobbade jag stängning så jag var hemma vid 23.30 ungefär. Var lite seg i huvuder och hade fått höra av ett par stycken att jag såg trött ut. Det är ju inte precis någon komplimang när man ite är trött.
Tröttheten kom inte smygandes försen framåt stängningen vilket bådade gott för att jag skulle kunna somna när jag kom hem.

Tror jag somnade runt halv ett och klockan ringde 8.30, och jag var taskigt trött när den ringde!
Börjar snart undra hur det känns att vakna upp helt utvilad? Visst det är den årstiden då man är trött men jag ska jobba öppning på fredag. Då ringder klockan lite innan fem på morgonen. Men men det får helt enkelt bara gå.

Idag ska jag till gymmet och köra ett hårt benpass. Sitter och skriver ihop ett enklare träningsschema. Med enklare så menar jag att det inte ska vara lika kluddigt som mitt förra. Det var rena mardrömmen!
På detta skriver jag in alla övningar som jag brukar göra, vilket gör att jag kan köra några av dem varje gång, och variera mig lite. Det viktigaste är att jag tränar alla muskelgrupperna lika mycket bara.

Nu vänar gymmet och en promenad i snön:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0