Ullared

Hej allesammans!
Denna helgen har varit otroligt impulsiv kan jag lova.
Det hela började med att jag skulle ha min lediga helg, vilket ledde mig och älsklingen till Halmstad för att shoppa julklappar. Det blev ett par stycken och som alltid så ska vi ju ha något själva med haha.
När vi väl åkt runt i hela Halmstad så tänkte vi attvi kör en omväg hem så vi kan hälsa på mina föräldrar med. För säkerhets skull så testade jag att ringa min pappa så dem skulle vara hemma. Och jag ringde, och ringde och ringde, och ingen svarade. Det slutade med att vi gamblade och körde ändå. När vi var 1 mil utanför Hylte där mina föräldrar bor så ringer han upp. Då hade dem precis kommit hem från Halmstad!
Dä har jag ringt som en idiot och börjat bli orolig, så har dem bara kört ett par kilometer framför oss. Gahh!

Väl i Hylte så hälsade vi på min mormor en liten sväng. Blev lite fika och roligt prat som alltid. Sen åkte vi hem till mamma och pappa. Dem började prata om att dem skulle till Ullared i veckan men att dem troligen skulle åka på söndagen istället. Och då ska ni veta att någonting tänds inom mig och min sambo! Ullared, imorgon? När inte vi är här?

Det hela slutade med att vi sov över även om vi inte hade några ombyten eller tandbortar m.m. Det var minsann tur att dem hade tandborstar till oss iallafall.

Och söndagen blev vi 800 kronor fattigare på julklappar och något enstaka till oss själva. Men det var väldigt trevlig. Inte för mycket folk heller, fördelen med söndagarna.

Har ni hittat alla julklappar är? Vad är ert bästa fynd hittills?

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad kul att höra! :D den e himla söt!!



vad händer för dig idag då?

2009-12-08 @ 10:14:31
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad hurtig du är då! jag vill också träna... komma igång är det jobbigaste. innan jag bröt foten tränade jag 4-5 ggr per vecka...men nu när foten snart läkt så borde jag kunna börja smått igen, men orken?! :)

2009-12-08 @ 11:49:44
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0