Träning hemma

Idag ringde klockan 4.45 och ja ville verkligen inte lämna min stora varma säng kan jag säga!
Men men det var ju ett måste så jag steg upp direkt och skynda mig så jag kunde gå försiktigt till jobbet.
Som jag anade så var det rät halt men än har jag inte ramlat, måste vara ett mirakel!

Kl 18 ikväll kommer min underbara vän Angelica hit och då ska jag ha hunnit städa och slinga mitt hår så det får bli hemmaträning idag. Har jobbat som ett as idag och flyttat på alla våra colaflak och annat tungt så på ett sett har jag fått extra bra vardagsmotion- great!

Nu ska jag plocka lite sen blir det fram med hantlar och mitt nyinköpta resistance tubes. Får se om det går bra haha. KOmmer säkert snärta mig själv på något vis, vore inte konstigt när det är jag som ska utföra det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0