Tillbaka från juluppehållet

Jag hoppas ni alla har haft en underbar jul med era nära och kära.
Själv har det varit en riktigt drömjul nu när det äntligen var snö på självaste julafton. Tror inte jag har varit med om en såhär vit jul sedan jag var liten. Myspys:)

Jag har inte hunnit blogga någonting nu den senaste veckan då jag kännt mig stressad av att hinna med allt innan julen. Men nu är jag tillbaka. Något bakfull, men ändå glad.

Kan tänka mig at det är många som vaknar idag och bara vill somna om igen haha. Sen jag tog tag i träningen igen har det blivit svårt att undvika bakfylla! Meningen var att jag skulle dricka mina cider och ta det lugnt, men istället blev man bjuden på en hel flaska vin och shottar utöver sina cider.
Jag klarar mig utan fylla, jag dricker för att det är gott, och ja, jag älskar ju vin:)
Förfesten som var en inflyttningsfest var bannemej en av de roligaste och trevligaste jag varit på. Håller tummarna för er!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Blir att åka hem till mina föräldrar och fira lite jul idag. Dubbelt firande när man har sambo, dubbelt så trevligt!
Ha det bra allesammans och shoppa loss nu i dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0