Syndarmat

Hehe efter att ha  slitit på jobbet mellan 12-17 så var det skönt att få komma hem.
Väl i dörröppningen mötte jag min käre sambo som läste min önskan, PIZZA:)
Vi delade på en kebabpizza med pommes på. Alldeles lagom enligt oss båda.
Man blir behagligt mätt och trycker inte i sig maten för att det är gott och för sitt "måste".
Nu blir det vila till 16.00 imorgon igen då jag jobbar för sista gången denna veckan. Ledig enda tills tisdag om jag inte minns fel.

Morgondag kommer att innehålla:
  • Träning- Axlar och rygg
  • Slinga håret
  • Fixa med mina kreativa julklappar
  • Och slappa:)
Ha det bra allesammans!

Testa lite frisyrer och sminkningar på TaazMakeover. Skitskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0