Snälla ge mig mer tid!

Snön faller och granen är klädd. Nu är det äntligen jul på riktigt!
Nu ska bara alla julklappar slås in med sen är det bara att invänta julafton:)

Idag sov jag alldeles för länge! vaknade 10.25 och tänkte direkt FAN! Nu har jag sovit bort dagen.
Börjar jobba kl 16 idag så det blir alltid tajt om man vill hinna med en massa saker.
Jag valde att vila från gymmet idag. Har ont i rygg och axlar och vill inte få mer ont nu när jag ska jobba.
Jag hoppas det har försvunnit till imorgon annars blir det att jag får ha ont på jobbet för imorgon är det en planerad träningsdag. Har inte bestämt mig än om det ska bli rygg/axlar eller ett hårt benpass.
Lite svårt nu när jag äntligen har kommit igång med mina benpass igen. Har under ett tag tyckt att det varit sjukt tråkigt att träna, men nu har det vänt. Har börjat köra lite övningar med balansbollen som faktiskt är rätt jobbiga och effektiva.

Fick ett glädjande besked idag förresten. Jag blev antagen till en distanskurs jag valt att läsa nu i januari och framåt.
Affärsutveckling och entrepenörskap heter den och ä på halvfart. Ska bli spännande tycker jag. Detta är något jag kommer ha nytta av när jag väl startar eget så jag måste ta vara på precis allt jag lär mig!
Så det blir inte mer tid över för mig efter nyår, snarare mindre hehe. Hur ska detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0